Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
2 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
3 SURF EASY 193.33.176.43:27015
4 SURF HARD 193.33.176.66:27035
5 5VS5 54.38.49.149:27015
6 RETAKE 54.38.205.228:27015
7 ONLY DD2 54.38.49.144:27015
8 PAINTBALL 54.37.133.170:27015
9 FFA 193.33.177.109:27015
10 DD2 + 4FUN 91.224.117.205:27015
11 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

EroZ // Malloy`

odrzucona Propozycje lekkiej poprawy [ONLY DD2]

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam chciałbym zaproponować lekkie zmiany na serwerze które na pewno ułatwią i urozmaicą grę :

1 - PRZENIKANIE PRZEZ INNYCH GRACZY (jedna z największych bolączek na obecną chwile...)

2--AFK WYWALANY PO 45s z RESPA (ct w większości sb cała runde siedzi na AFK`u) a ODEJMOWANIE HP ZA ZWYKŁE KAMPIENIE PO 20s

3--ROZGRZEWKA TYLKO NA KOSY 

4--FLESZE WŁASNEJ DRUŻYNY NIE OŚLEPIAJĄ

Oto moje propozycje czekam na odzew graczy,adminów i moderatorów co o tym sądzą :)

 

Edited by Malloy'

Share this post


Link to post

1. Omawiane już kilka razy

2. Chyba jest to trudne do zrobienia, trzeba by było zrobić zabieranie HP za stanie na ct które jest dosyć strategicznym miejscem

3. Była i się zmyła 😉 Chodź jak dla mnie była spoko

4. Arsenal

5. Na ganji wszystko tak szybką wprowadzają że to już jest ( od jakiś 5 lat xD )

Miło, że zaproponowałeś jakieś zmiany :)

Share this post


Link to post

1 ) - byłoby spoko - ale to ma być classic serwer - wiem wkurza to i mnie, ale moim zdaniem jest dobrze, tak jak jest
2) admini zazwyczaj wywalają afk - ów jak są 3-4 rundę afk
3)  Jak dla mnie nie powinno być rozgrzewki
4) Flesze nie oślepiają swojej drużyny :)

Share this post


Link to post

Temat bezsensu, "x" tematów było wystarczy przeczytać. 

1. najgorszy pomysł, przy przenikaniu graczy, w momencie spotkania się w jednym miejscu 2 graczy pociski przelatują. lipa nie gra.

 Nie wiem czy Ty w ogóle grałeś u Nas na dd2? bo taki temat po to by napisać.

Share this post


Link to post

 

2 godziny temu, SmuteK napisał:

Temat bezsensu, "x" tematów było wystarczy przeczytać. 

1. najgorszy pomysł, przy przenikaniu graczy, w momencie spotkania się w jednym miejscu 2 graczy pociski przelatują. lipa nie gra.

 Nie wiem czy Ty w ogóle grałeś u Nas na dd2? bo taki temat po to by napisać.

Gram ciągle tylko nie pod tym nickiem co na forum a propozycje składam bo ciągle widzę na co gracze się przeważnie skarżą 😉

Share this post


Link to post

Pokazujesz dobre chęci i zaangażowanie się w życie serwerów (sieci) to już jest +. 

1 - PRZENIKANIE PRZEZ INNYCH GRACZY (jedna z największych bolączek na obecną chwile...)

- Przenikanie jest przez chwilę na początku rundy , czasami zdarza się bug i jeśli wejdzie się na siebie to ani jedna ani druga osoba nie może się ruszyć. Przenikanie przez całą rundę jest bez sensu np. nie można będzie nikogo podsadzić na skrzynkę więc dobrze jest jak jest aby nie blokować się na respie przy starcie :).

2--AFK WYWALANY PO 45s z RESPA (ct w większości sb cała runde siedzi na AFK`u) a ODEJMOWANIE HP ZA ZWYKŁE KAMPIENIE PO 20s

- Jeśli są afk , zazwyczaj admin robi z tym porządek.  TT ma obowiązek "pierwszeństwa" wykonywania celów mapy dlatego też ma slay za afk na respie , co jest dodatkowym czasem na wyjście z respa z tym , że z mniejszym HP. Jeśli chodzi o " slay za KAMPIENIE " niekiedy  są takie sytuacje/akcje , że trzeba przykampić aby dobrze rozegrać runde więc odpada. Slay jak najbardziej w porządku w przypadku TT. Reasumując ... niech zostanie jak jest.

3--ROZGRZEWKA TYLKO NA KOSY 

- Rozgrzewka mogłaby trwać trochę dłużej i kto wygra rozgrzewkę dostaje np. VIPA na jedną mapke (taka moja propka). Kosy to banał :D 

4--FLESZE WŁASNEJ DRUŻYNY NIE OŚLEPIAJĄ

- Jest to wprowadzone już od długiego czasu. Pograj jeszcze trochę z nami (na dd2) może nowe pomysły Ci się zarzucą.

Miło widzieć jeśli ktoś pokazuje chociaż trochę zaangażowania na samym początku. Oby tak zostało. Pozdrawiam z gorącego ZOO :D

Share this post


Link to post

1. Przenikanie jest ustawione na 10 sec od początku rundy - jest to wystarczający czas na szybki rasz z respa bez denerwowania się, że ktoś nas zablokuje. Permanentny noblock ma jedną wadę - zmniejsza obrażenia, gdy w danym momencie gracze przenikają przez siebie. Z tego względu obecna forma wydaje mi się najodpowiedniejsza.

2. Samo kickowanie graczy AFK jest do poprawy, bo obecnie działa to słabo. O ile na TT byliśmy w stanie wymusić ruszenie się z respa o tyle dla CT byłoby to ryzykowne i mogłoby popsuć normalną rozgrywkę. Mogą być sytuacje, w których CT pilnuje obszaru lub paki. Poprawność rozgrywki jest tutaj pierwszorzędna i nie możemy na nią wpływać tylko ze względu na kilku graczy, którzy od czasu do czasu tego nadużywają - tutaj najlepiej sprawdzi się ocena danej sytuacji przez admina.

3. Przez pewien czas taka rozgrzewka była na serwerze, ale zwyczajnie znudziła się graczom:

4. Mieliśmy to jeszcze zanim powstały publiczne, poprawnie działające pluginy :)

 

prop%20odrzucona.png

 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...