Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH dm.ganjaskill.eu
2 ONLY AWP awp.ganjaskill.eu
3 SURF EASY surf.ganjaskill.eu
4 SURF HARD surf2.ganjaskill.eu
5 ONLY MIRAGE 145.239.26.145:28015
6 ONLY AWP #2 145.239.16.170:28010
7 ONLY DD2 dd2.ganjaskill.eu
8 PAINTBALL pb.ganjaskill.eu
9 FFA ffa.ganjaskill.eu
10 DD2 + 4FUN 91.224.117.205:27015
11 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

Sign in to follow this  
Algatox

[Q&A ODPOWIEDZI] Algatox

Recommended Posts

[P] Jak zaczęła się twoja historia z Ganja ? 

[O] Posiadałem serwer na własnej sieci, która rozpadała się. Aby utrzymać serwer szukałem sieci, na której serwer będzie miał administracje forum.

[P] Dlaczego nie masz jakiegoś avatarka ? xD

[O] Bo nie jest wymagany xD

[P] CsGo czy Cs 1.6 ?

[O] 1.6

[P] Co robisz na codzień ?

[O] Pracuje

[P] Czym jeździsz ?

[O] Peugeot 307

[P]  Twoje Autko marzeń ?

[O] Maserati Quattroporte

[P] Jak się nazywasz ?

[O] Na forum Algatox

[P] Jak masz na imię  ?

[O] Mateusz

[P] Pizza czy kebab ?

[O] Kebab

[P] Cola czy Pepsi 

[O] Cola

[P] Boisz sie coronovirusa ?

[O] To on powinien się mnie bać. A tak na prawdę przyglądam się mu

[P] Masz coronavirusa ?

[O] Badania tego nie stwierdziły

[P] uprawiasz jakiś sport ?

[O] Nie

[P] Ulubiony sport ?

[O] Kolarstwo

[P] Jaki masz telefon ?

[O] Huawei p20 lite

[P] w jaka grę grasz oprócz csa ?

[O] LOL

[P] Ulubiona gra oprócz csa ?

[O] LOL

[P] Jaka masz karte graficzna ?

[O] Zotac GTX 1080

[P] Ulubiony serial ?

[O] The Suits

[P] Ulubiony film ?

[O] Pan życia i śmierci

[P] Ulubiony horror ?

[O] Nadal go szukam

[P] Ulubiony klub sportowy ?

[O] Zagłębie Sosnowiec

[P] Miasto czy wieś ? 

[O] Miasto

[P] Czy starczy ci tyle pytań ode mnie ? xD ?

[O] Pytań tak, ale polskich znaków nie xD

 

[P] Irytują Cię żarty o Sosnowcu czy raczej przechodzisz obok nich obojętnie? :D

[O] Jeżeli są wypowiadane przez osoby nieznające historii tego miasta to mnie irytują

[P] @Clever daje radę czy leci w kulki? :D 

[O] Pytanie powinno brzmieć czy ma polewać xD

[P] Kto jest lepszym opiekunem serwera @jakubrostek czy @Clever?

[O] Niecenione są ich starania

[P] Twój ulubiony mod w cs 1.6 (poza PB)?

[O] FFA

[P] Jak długo jeszcze będziesz trzymał tego paintball'a? :D

[O] Dopóki będzie sieć i gracze

[P] PC czy laptop?

[O] PC

[P] Masz jakieś zwierzę?

[O] Nie

[P] Kiedy będzie zebranie adminów? :D

[O] Wtedy, gdy ktoś je przeprowadzi xD

[P] Grałeś kiedyś na cheatach?

[O] Nie

[P] Jaką masz klawiaturę?

[O] Steelesries Apex 150

[P] Twój ulubiony utwór muzyczny / wykonawca?

[O] Years - King 

[P] Ulubiona mapa w cs'ie?

[O] DD2

[P] Kim jesteśmy i dokąd zmierzamy? 

[O] Jesteśmy kodem, który jest zapisany w naszych genach, nad którymi po części możemy pracować. Zmierzamy ku stabilności i bezpieczeństwu najbliższych. 

[P] Dlaczego na forum jesteś taki incognito? :D

[O] Oczy widzą wszystko :D 

[P] Czemu tak daleko jeździsz do mechanika? xD 

[O] Robiąc ponad 200 tys. km. rocznie, dojazd maksymalnie 3x w roku po 120km jest niczym :D

[P] @Rolex czy @Clever ? 

[O] Niech sami zdecydują :D

[P] Czy @Clever jest niemiły dla wszystkich? 

[O] Nie :D 

[P] Ile osób z sieci znasz prywatnie? 

[O] Dwie

[P] Kto lepiej wychodzi na zdjęciach, Ty czy Clever? xD 

[O] Ja

[P] Dlaczego dajesz bany za bugowanie kosy na pb? 

[O] Jak sama nazwa brzmi jest to bugowanie :D 

[P] Jakie masz marzenie, które chcesz spełnić w pierwszej kolejności? 

[O] Mieć życie, w którym niczym nie musiałbym się przejmować

[P] Wolisz krótkie pytania typu tak/nie czy długie, w których musisz się rozpisać? 

[O] Krótkie

[P] Jest coś, co byś zmienił na forum? Poza właścicielem XDD 

[O] Więcej inwestycji w reklamę 

[P] Lubisz motocykle? 

[O] Nie miałem z nimi do czynienia

[P] Chciałeś mieć tu dużo pytań? 

[O] Nie zaprzeczę, ale nie ma tragedii :) 

 

Do następnego Q&A nominuję pierwszą osobę, którą w tym momencie zobaczyłem na SB: @Impulsywny

Share this post


Link to post
Posted (edited)

To żeś teraz poleciał z nominacją xDDDD  


Oczywiście najlepsze zostawił na koniec xD Czyli nominację :D :D

Edited by Natalia.`

Share this post


Link to post
Posted (edited)

No to szykujemy 50 pytań na następne Q&A xD :heheszki:

@Rolex tak dokładne to miałem na myśli xDD :heheszki:

Edited by >>JeCoB<< ツ

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...