Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
2 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
3 SURF EASY 193.33.176.43:27015
4 SURF HARD 193.33.176.66:27035
5 5VS5 51.75.34.69:27015
6 5VS5 #2 54.38.143.81:27015
7 3MAPS 145.239.18.200:27030
8 1V1 ARENA 54.38.205.228:27015
9 ONLY DD2 54.38.49.144:27015
10 PAINTBALL 54.37.133.170:27015
11 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

Sign in to follow this  
lukasz2623

odrzucone Podanie LukaszOwy

Recommended Posts

Nick w grze: Lukaszowy <2k7
Imię: Łukasz
Link do profilu Steamhttps://steamcommunity.com/id/lukaszowy22/ [W cs1.6 gram na non steam, ponieważ starszą wersję mam na innym koncie. Posiadam do niego dostęp lecz odczuwam lekkie ścinki i spadki fps. Najlepiej gra mi się na zwykłej wersji ns. Algatox pisał, że steam jest głównie do kontaktu z społecznością serwera więc na tym steamie jestem cały czas. Myślę, że to nie problem.]
Staż w CS: W counter strike gram od ponad 12lat. 
Jak długo grasz na serwerach GanjaSkill.eu?: Ten podpunkt jest mi bardzo Ciężko określić. Dawno.. dawno temu grałem na PB dosyć długo (Około roku) ale było to w 2015/16 roku. Z tego czasu posiadam również to konto na forum. Nie wiem czy dobrze kojarzę, jeśli nie to poprawicie mnie, ale przypominają mi się nicki takie jak: KUPER,  CannasbisThc oczywiście opiekuna i założyciela. Nie pamiętam jakiego nicku dokładnie używałem w tamtym okresie. Pozniej grywałem 3-4 lata w cs:go i tak oto wróciłem i gram blisko miesiąc znowusz :)
Doświadczenie w byciu adminem: Tutaj myślę, że mógłbym użyć słowa ogromne. Za czasów "świetności" naszej dobrej 1.6 miałem admina na wielu serwerach, byłem kiedyś sędzią na Blacklisted dosyć długi okres, liczne posady na dziale AntiCheat. Posiadałem również swoje serwery i sieci - uwielbiałem zajmować się serwerami. Szkoda, że czasy się trochę zmieniły i starsza wersja cs'ka przygasa.