Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
2 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
3 SURF EASY 193.33.176.43:27015
4 SURF HARD 193.33.176.66:27035
5 5VS5 51.75.34.69:27015
6 5VS5 #2 54.38.143.81:27015
7 3MAPS 145.239.18.200:27030
8 1V1 ARENA 54.38.205.228:27015
9 ONLY DD2 54.38.49.144:27015
10 PAINTBALL 54.37.133.170:27015
11 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

Sign in to follow this  
`Sernik

Zasady działania grupy Anticheat Team

Recommended Posts

Ogólne
 
Słowem wstępu. Grupa Anticheat ma za zadanie zwalczać wszelkie osoby oszukujące na serwerach naszej sieci. Jesteśmy jednością i odpowiadamy za siebie nawzajem. Jesteśmy pomocni i zawsze pomagamy tym, co mają jakąś trudność. Złota zasada.
 
1. Każdy członek teamu jest zobowiązany do przestrzegania zasad tu zawartych. W przypadku ich łamania może (nie musi) zostać natychmiastowo zdegradowany.
2. Każdy członek teamu musi być często dostępny i aktywny w ocenie dem
3. Każdy członek teamu musi o wszystkich nietypowych sytuacjach zawiadamiać Sędziego Głównego
4. Jeżeli dowolny członek grupy ma zastrzeżenia i pytania, kieruje je tylko do Sędziego Głównego lub do osoby przez niego wyznaczonej
5. Wszyscy członkowie Anticheat Team muszą pracować w grupie i umieć ze sobą współpracować
6. Brak kompetencji członka grupy przesądzi o jego wydaleniu
7. Sędzia główny to osoba wyznaczona. Obecnie tę rolę pełni - Scorpion Flail

 

Zasady sprawdzania Odwołań

 

1. Każde odwołanie musi być sprawdzone w możliwie najkrótszym czasie

2. Tematy zarówno w przypadku wstawienia screenów, jak i zwykłych odwołań muszą zawierać wymagane informacje podane w tym dziale, jako wzory, brak informacji = post z prośbą o uzupełnienie w ciągu 24h przez osobę odwołującą się

3. Brak pewności co do sytuacji opisanej w odwołaniu należy zgłosić do Sędziego Głównego

4. W przypadku odwołań będących jednoczesnymi skargami (odwołania od banów za cheaty), osoba na randze AC Team musi poinformować admina banującego i opiekuna serwera, pisząc post z taką informacją i wysyłając stronom

 

Zasady akceptacji Zgłoszeń
 
1. Każde zgłoszenie nie spełniające zasad z tych dwóch tematów będzie odrzucane:
http://ganjaskill.eu/topic/31897-zasady-działu-zgłoś-czitera
http://ganjaskill.eu/topic/33197-wzór-zgłaszania-czitera/ 
2. Dowolny członek grupy, który dopuścił się zbanowania osoby, bez potwierdzenia autentyczności dema zostanie zawieszony na okres określony przez Sędziego Głównego

 
Zasady oceny "Zgłoś Czitera"
 
1. Ban na gracza może zostać nałożony tylko gdy są na to dowody w postaci dema, screenów. Podpunkt ten nie dotyczy osób ponad tą rangą
2. Ban nadawany jest gdy:
-Na demie widoczne jest używanie wspomagaczy przez gracza
-To wspomaganie jest oczywiste i każdy bardziej rozsądny członek naszej społeczności, byłby w stanie stwierdzić, że ten ktoś grał na wspomagaczach
3. Ban może zostać nałożony według innych reguł gdy Sędzia Główny uzna to za stosowne
4. Każde demo musi zostać sprawdzone pod kątem dowolnego rodzaju cheata, nawet gdy w zgłoszeniu wymieniony jest tylko 1. Oglądane dema, screeny muszą być sprawdzone w całości i dokładnie!
5. Zgłoszenie musi zostać rozpatrzone w przeciągu 5 dni od jego dodania
6. Każdy członek teamu w przypadku braku pewności, może oddać swój głos, nie zamykając tematu i wspominając o tym. W innym przypadku ocena dowolnego członka teamu jest traktowana jako werdykt końcowy i może zostać podważona tylko przez Sędziego Głównego

 
Nieznajomość zasad nie zwalnia z obowiązku ich przestrzegania
 
Wszelkie wątpliwości i pytania proszę zgłaszać poprzez wiadomość do Głównego Sędziego ACT

Share this post


Link to post
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Zapoznaj się z:

Regulaminy

Grupa Steam

FanPage

×
×
  • Create New...