Skocz do zawartości
Nowy serwer FFA+BF2 IP: 54.38.141.245:27015 - Miłej zabawy! ×
Nowy styl - zgłoś błędy. ×
Darmowy VIP za rejestracje na forum! ×

Regulamin serwera Zombie Infection [CS:GO]


Robocik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi


  • Tematów:  75
  • Postów:  78
  • Reputation:   10
  • Dołączył:  2022.09.11
  • Status:  Offline
  • Aktywny:  
  • Urządzenie:  Windows

Regulamin Ogólny !

Zombie Infection jest to tryb gry w którym naprzeciwko siebie stają zombie i ludzie. Celem głównym jest zarażenie jak największej liczby ludzi przez zombie, natomiast człowiek ma za zadanie obronić się przed plagą zombie przy okazji unicestwiając je za, które zdobywamy niesamowite punkty umożliwiające kupno dodatków w sklepiku.

 

Każdy gracz ma obowiązek zapoznać się z regulaminem serwera, gdyż wchodząc na niego automatycznie go akceptuje.
Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z odpowiedzialności jego przestrzegania.

Zasady Moda:

  1. Zabronione jest wychodzenie z kampy, gdy zostało się zarażonym przez innego zombie w trakcie przejmowania kampy przez zombie.
  2. Dozwolone jest opuszczenie kampy bez zarażania po pierwszym losowaniu zombie.
  3. Zabronione jest przelatywanie przez automaty w celu dostania się do miejsca kampy.
  4. Drużynie zombie zakazuje się kampienia i biegania po mapie w celu uniknięcia walki.

Gracze:

 

  1. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. 
  2. Bezwzględny zakaz używania programów/skryptów ułatwiających rozgrywkę. 
  3. Zabronione jest wyzywanie/wyśmiewanie/krytykowanie gry użytkowników, bądź ich osoby. 
  4. Nadużywanie czatu głosowego lub tekstowego jest zabronione. 
  5. Nie przenosimy prywatnych spraw na serwer. Wszelkie kłótnie rozwiązujemy na pw. 
  6. Niedozwolone jest reklamowanie innych serwerów.
  7. Zabronione jest umyślne utrudnianie gry członkom swojej drużyny. 
  8. Gracze przebywający na serwerze, nie okazujący aktywności będą automatycznie wyrzucani. 
  9. Użytkownik powinien zachować kulturę na serwerze. 
  10. Niedozwolony jest spam/flood na czacie tekstowym. 
  11. Zakaz używania avatarów popularyzujących nagość/rasizm/nietolerancję. 
  12. Nick gracza nie może zawierać treści obraźliwych/rasistowskich. 
  13. Użytkownik jest zobowiązany do realizacji celów mapy. 
  14. "Ghosting" i innego typu współpraca z przeciwną drużyną jest surowo zakazana.
  15.  Zakazuje się podszywania pod adminów, sławnych graczy i innych użytkowników. Admin ma prawo poprosić użytkownika o zmianę nicku jeśli ten ma taki sam/podobny do admina. W przypadku niedostosowania się do prośby admin może samodzielnie zmienić nick użytkownikowi.
  16. Gracz wszelakie przewinienia innych graczy, bądź skargi na nich, ma obowiązek zgłaszania na [email protected] (chat adminów), wszelakie zgłoszenia na zwykłym chacie mogą być przez admina ignorowane.
  17. Zakazuje się wychodzenia poza tekstury mapy.
  18. Niesportowe zachowanie w postaci blokowania innych graczy, niszczenie laserów innego gracza (człowieka/humana)itp jest karane banem.
  19. Zabronione jest głoszenie nieprawdziwych zasad rozgrywki/punktów regulaminu 
  20. Grożenie banem jest zakazane.
  21. Zakazuje się zabawy drzwiami (celowe zamykanie i ponowne ich otwieranie). 
  22. Zakazuje się robienia "reconnect" (Wychodzenie i ponowne wchodzenie do gry) w celu uniknięcia zarażenia bądź śmierci
  23. Zakaz Blokowania wejścia do pomieszenia/budynku gdzie znajduje się więcej niż jedna kampa

 

Administracja:

 

  1. Administracja jest zobowiązana do przestrzegania tych samych zasad, co użytkownik. 
  2. Nadużywanie uprawnień przez administratora jest równoznaczne z utratą tego stanowiska. 
  3. Admin powinien świecić przykładem dla innych. 
  4. Administrator ma obowiązek udzielić pomocy użytkownikowi. 
  5. Administrator ma być sprawiedliwy w swoich osądach. 
  6. W skrajnych przypadkach problemy proszę kierować prosto do Opiekuna serwera/Head Admina/Administratora

Nadużywanie uprawnień przez administratora lub niewypełnianie swoich obowiązków jest równoznaczne z utratą tego stanowiska.

Taryfikator Kar:

  • Używanie programów/skryptów/hotkeyów ułatwiających rozgrywkę → Perm 
  • AFK → Kick 
  • Utrudnianie gry (Niszczenie kamp/Laserów innych graczy) → UpomnienieSlayKickBan do 1h 
  • Obraza gracza/admina → Upomnienie Ban do 7dni 
  • Reklamowanie innych sieci/serwerów → Kick → Ban 7dni 
  • Podważanie decyzji administratora → UpomnienieKickBan do 1h  
  • Brak kultury osobistej → Upomnienie->  Mute/Gag 1h -> Ban do 4h 
  • Spam/Flood → UpomnienieKickBan do 1h  
  • Obraźliwy/rasistowski nick/ClanTag → UpomnienieKickBan do 30min 
  • Puszczanie muzyki/bindów → Upomnienie Perm mute 
  • Nadużywanie chatu → Upomnienie Gag do 1h → Perm Gag
  • Nie wykonywanie celów mapy → UpomnienieSlayKickBan do 1h 
  • Wychodzenie poza tekstury mapy, oraz bugowanie jej pomieszczeń, secretów → SlayBan do 4h 
  • Nadużywanie mikrofonu przez osoby bez mutacji → Upomnienie →  Mute do 1h → Perm Mute
  • Niesportowe zachowanie (punkt 18 oraz 22) → Ban do 1h 
  • Głoszenie nieprawdziwych zasad → Upomnienie KickBan do 30min
  • Grożenie banem → UpomnienieKickBan do 30min
  • Zabawa drzwiami → UpomnienieKickBan do 30min
  • Blokowanie wejścia do pomieszczenia gdzie znajduje się więcej niż jedna kampa → SlayKickBan do 4h 

Przy każdym kicku oraz banie Admin ma obowiązek podać powód. Administracja ma prawo zmienić regulamin po poprzednim uprzedzeniu graczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...