Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH dm.ganjaskill.eu
2 ONLY AWP awp.ganjaskill.eu
3 SURF EASY surf.ganjaskill.eu
4 SURF HARD surf2.ganjaskill.eu
5 ONLY DD2 dd2.ganjaskill.eu
6 PAINTBALL pb.ganjaskill.eu
7 FFA ffa.ganjaskill.eu
8 DD2 + 4FUN 91.224.117.205:27015
9 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

COYG

Zasłużony

COYG last won the day on October 23

COYG had the most liked content!

About COYG

  • Other groups Elite User
  • Rank
    RBHM

Profile Information

  • Płeć
    Męska

Recent Profile Visitors

18264 profile views
  1. No jeśli sam Dariusz cię skickował, to co najmniej sesja fotograficzna była dla ciebie szykowana ;) Ja do kwestii SB podchodzę tak samo jak ty. Tzn daję grać (bo sam dostaję info czasami od ww. że mam tego buga) i reaguję dopiero w momencie, kiedy uznam, że trzeba danego gracza sprawdzić, czyli b. rzadko. To chyba dobre podejście, szczególnie jeśli chodzi o tych graczy, co do których mamy pewność, że nie kombinują. Dla nas to tylko kick/ban, ale z perspektywy zwykłego gracza to wkurwiające. I tak, Darek też ma SB i to akurat wtedy, kiedy chcę go sprawdzić. @Dariusz nikt się nie obraża. Dostań kilka razy kicka bez sensu, to inaczej na to spojrzysz.
  2. Kurczak z ryżem w sosie słodko-kwaśnym zawsze na propsie. Jak nie jestem głodny, to takich talerzy mógłbym zjeść siedem i na kurczaka z ryżem też pewnie znalazłoby się jeszcze miejsce.
  3. Jestem za FF on. Pójdę na rekord z fragami a co do alltalku to nie pamiętam czy został zmieniony, czy to wina jakiegoś błędu, ale przydałoby się go przywrócić.
  4. Podałeś link do złego dema, bo mnie na nim nie ma. To będzie to: http://e92.hltv.org.pl/srv64968/HLTV-2007201955-de_dust2.dem.zip
  5. Nick z gry: le cabaret Data zdarzenia: przed chwilą IP/SteamID: STEAM_0:1:17478119 Na którym serwerze został nadany ban: dd2+4fun Nick Admina banującego: Raku Opis sytuacji: "czitowanie" - https://amxbans.ganjaskill.eu/ban_list.php?bid=288816
  6. @masz problem Mam pytanie odnośnie zabijania przez strzał w głowę z awp:
  7. Wczorajsza jazda i bonus na ostatnim screenie https://imgur.com/a/TDplkQW Pozdrawiam @bulka_z_maslem
  8. https://youtu.be/ibzaEaSnMyQ - Fantastycznie kolega z drużyny uruchomił mnie tym podaniem
  9. Nie jestem Scorpion Flail, ale chłopie - to demo jest czyste i nie ma opcji, żeby za to zbanować. Twoje opisy są naciągane, wiele sobie dopowiadasz. Odniosę się do czasówek z mojego punktu widzenia, żeby nie było i postaram się to zrobić w miarę obszernie, żebyś ogarnął. 05:55:55 - od razu leci wcelowany - nawet nie zerknął nigdzie indziej // Nie zerknął, ale na co miał zerkać? Paka na B, mate obok wybiegł znacznie wcześniej i na linii Resp CT - brama B kompletnie nic się nie działo, więc do sprawdzenia zostały okolice okna. Poza tym nani mógł zareagować na strzały kolegi obok i tt z okna. Co tu jest nie tak? 06:48:20 - widać jak strzela koło modelu, a dostaje model // Być może kwestia pingu, hitboxów. Na wielu demach widać coś takiego. Możesz sobie zerknąć tutaj na ostatnią akcję od 0:35. Na yt są też filmiki nt. hitboxów https://www.youtube.com/watch?v=MPWg7Ev9Exg 07:10:73 - spojrzenie, gdzie jest - nie wychodzi gracz , to można patrzeć longa dalej... // Nie trzeba patrzeć gdzie jest, bo doskonale go słychać. Odpuszczenie środka, pomimo że ktoś tam jest, nie oznacza od razu pewności, że nie wyjdzie, ale zwróć uwagę, że zrobił to, kiedy wylądował sg w bramie, co dało mu informację, że ktoś z nim pilnuje bramy i być może przez sg tt jednak nie wyjdzie. Poza tym na longu coś tam się działo. 07:28:70 - celownik w dół , lecz on widzi , gdzie jest przeciwnik, i automatycznie celownik w górę.. // Podniósł celownik, bo słychać skąd strzela. 07:45:78 - to CT tupnął nogą tam koło niego na skrzynce - w górnym trupie nie słychać nikogo, a on już modelowo leci.. // Tupnięcie ct nie ma tu nic do rzeczy. Faktycznie wygląda trochę jakby zareagował na model, choć z drugiej strony padło info, że są w trupie. Nie wiemy czy padło jakieś info głosowe. W każdym razie w moich słuchawkach gościa nie słychać. 07:58:30 - to samo, w górym nikt nie tuptał, ale on wie, że tam jest TT - ek // Dostał wcześniej info o dwóch w trupie. 09:57:89 - spojrzenie, gdzie są przeciwnicy ( tak jak Monster, .... ) // Daję wiarę w wyjaśnienie z odwołania. 11:59:71 - kolejne spojrzenie w ścianę i już celowanie... // Normalna akcja Podsumowując - trafił ci się ten monster, jak ślepej kurze ziarno i teraz sugerujesz się tymi spojrzeniami jakby każde było odpalone. Strach się zrespić skierowanym na respa przeciwnika xD Wyjaśnienia naniego są wg mnie wiarygodne. Oceniając sytuacje, musisz zwracać uwagę na wiele czynników. Nie tylko na to, co się tobie wydaje, ale czy informacje, które ten gracz ma, mógł dostać od kolegów z teamu, z radaru albo na podstawie dźwięków. Tutaj nie widać tego, co u monstera. @Impulsywny, spróbowałem ci coś wytłumaczyć w kwestii oceniania demek, ale masz rację. Nie powinienem się wtrącać.
×
×
  • Create New...