Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
2 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
3 SURF EASY 193.33.176.43:27015
4 SURF HARD 193.33.176.66:27035
5 5VS5 54.38.49.149:27015
6 RETAKE 54.38.205.228:27015
7 ONLY DD2 54.38.49.144:27015
8 PAINTBALL 54.37.133.170:27015
9 FFA 193.33.177.109:27015
10 DD2 + 4FUN 91.224.117.205:27015
11 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

reddStick

Użytkownik

Reputation Activity

  1. Upvote
    reddStick got a reaction from Suchar in Tickrate   
    Moim zdaniem zmiana na tick 64 jest zbędna, lagi na serwerze pojawiły się jakieś 4 miesiące temu. Wcześniej, gdy tick nadal wynosił 128 lagów nie było, nie wiem co jest ich powodem, ale raczej wątpię iż jest to kwestia samego tickrate. Myślę że problemu należy szukać gdzie indziej. (Posiadam całkiem ok PC i szybkie stabilne łącze, także wykluczam kwestię sprzętu, ping na serwerze zawsze mam w okolicy 12-18)
  2. Upvote
    reddStick reacted to Scorpion Flail in RoundSound'y - nowy konkurs serwera FFA+CS:GO | Jackpot   
    Witajcie.
    Od dziś otwieram nowy konkurs, który będzie się odbywał regularnie co miesiąc.
     
    Zasady konkursu:
     
    - uczestnik musi przygotować paczkę nowych roundsoundów na serwer FFA : CSGO | Jackpot
    - uczestnik może przygotować kilka paczek rs jednocześnie, co zwiększa jego szanse na wygraną
    - rs'y będą wybierane do 5-tego dnia każdego miesiąca
    - w konkursie może brać udział każdy
    - konkurs trwa do odwołania
    - w konkursie można brać udział wielokrotnie, tj: co miesiąc.
     
    Informacje na temat roundsoundów:
     
    - nie preferujemy rsów o tematyce disco-polo. Pamiętaj, że to czego słuchasz na co dzień, może się nie sprawdzić jako roundsound na serwerze
    - wymagana liczba rsów: 14-16 (jest to minimalna ilość, oczywiście może być więcej, jednak bez przesady)
    - rs'y nie powinny być dłuższe niż: 15 sec
    - format: mp3
    - gotowe RoundSound'y należy wklejać w tym temacie, spakowane w RAR lub ZIP. W paczce powinien znajdować się również plik tekstowy z nazwami wszystkich utworów
    - każdy roundsound musi posiadać nazwę albumu: GanjaSkill.eu (można to bez problemu zrobić programem Mp3Tag)
    - każdy roundsound musi zostać sprawdzony, czy jest prawidłowo odtwarzany przez CS NonSteam (dotychczas ja je po Was poprawiałem).
    Aby to zrobić należy wkleić gotowe roundsoundy do folderu sound cs-a nonsteam, a następnie wpisać w consoli komendę:
    mp3 play sound/ścieżkaRS jeśli się nie odtworzy, należy przekonwertować rs przez tę stronę(nic nie musisz zmieniać w opcjach): http://audio.online-convert.com/convert-to-mp3
     
    Nagroda:
     
    Uczestnik otrzyma VIP'a na serwerze FFA+CS:GO na okres 1 miesiąca.
     
     
    Liczę na Was
  3. Upvote
    reddStick reacted to ~Skyline in Urlop   
    Przez jakis czas mnie juz nie ma i nadal przez jakis czas nie bedzie, jak bede napisze na forum. Przyczyna sa treningi i poprawa ocen.
    Forum bede czasem odwiedzial:)
  4. Upvote
    reddStick reacted to Gracz001 in Problemy bf2   
    35hp - moze zostac..
    ale po co snow ?? jak jest pool crazy jump....
  5. Upvote
    reddStick reacted to ShocK~M4 in Problemy bf2   
    Ja również się zgadzam. Kiedyś ten serwer był lepszy, niestety teraz spada na dno.
  6. Upvote
    reddStick got a reaction from ~Skyline in RoundSoundy   
    Rs-y spoczko jestem na tak za wgraniem ich
  7. Upvote
    reddStick reacted to Kaster in Commandmenu - co i jak ?   
    Witam! Jako, że się nudzę postawnowiłem coś napisać. Będzie to poradnik dotyczący konfiguracji commandmenu.
    Czymże jest commandmenu?
    Standardowo pod klawiszem "h" te czarno-żółte dziwne menu czasami pomagające w różnych przypadkach. Na NonSteamie używałem kiedyś tego do kontroli botów.
     
     
    Okej wiemy o co chodzi, ale do czego to służy?
    Ja bym tą rzecz nazwał menu szybkiego wyboru bądź szybkiego dostępu. Otóż jest to taki skrót dzięki któremu możemy użyć komend bez wpisywania ich. W takim menu można zrobić wszystko co związane z komendami w CSie, jak sama nazwa mówi "commandmenu" co dosłownie można tłumaczyć jako menu komend. Tak jak napisałem można wszystko z komendami, zaczynając od napisania "Czesc!", ciągnąć przez zmienianie głośności w grze, aż w końcu kończąc na uruchamianiu muzyki bądź też skryptów. Ja jednak postaram się wytłumaczyć podstawy, aby każdy mógł skonfigurować go na swój sposób.
     
     
    A więc przejdźmy do rzeczy.
    Lokalizacja -> folder cstrike -> plik "commandmenu", typ pliku: .txt
    Otwieramy plik, kasujemy wszystko co tam macie. Zacznijmy od najprostszych rzeczy, a mianowicie komenda "say". Nie będę tłumaczył dosłownych znaczeń komend powiem tylko, że to dzięki tej komendzie może chatować z innymi graczami. W commandmenu mamy system klamrowy, jesli tak to mogę nazwać. Dzięki temu odznaczamy kolejne działy i poddziały w menu. Trzeba też ponumerować nasze menu więc wiadomo, że pierwsza opcja będzie miała numer "1", oraz nadać temu nazwę:
    "1" "POWIEDZ COS" //Tutaj nadajemy numer na liście opcji czyli będzie pierwsza oraz nazwę widoczną w kolejnych cudzysłowach { //Otwieramy klamrę, czyli będzie to wyglądać tak, że jeżeli najedziesz myszką na opcję nr. 1 to rozwinie się lista z następnymi opcjami "1" "Siema wszystkim!" "say Siema wszystkim!" // Po kolei, od lewej: numer opcji na podliście naszej pierwszej opcji "POWIEDZ COS", następnie //nazwa tej opcji, i na końcu komenda do wykonania czyli jak widać właśnie say. Do komendy say, czyli tej odpowiadającej za chatowanie, //musieliśmy dopisać jakąś treść do napisania, a tą treśćią jest właśnie "Siema wszystkim!" } // zamykamy klamrę a to oznacza koniec listy z opcji "POWIEDZ COS" Dobra to mamy przykładowe commandmenu użyłem znaków "//", żeby odznaczyć moje instrukcje, i żeby były nie widoczne w grze. Będzie to wyglądało tak:

     
    Oraz po kliknięciu w opcję "Siema wszystkim!" co się stanie:
     
    Jak widać na czacie pojawiła się treść, która była w komendzie. Teraz mniej więcej wiecie jak to działa. Kontynuujmy i dodajmy więcej możliwości do napisania. Usuwamy ostatnią klamrę.
    "1" "POWIEDZ COS" { "1" "Siema wszystkim!" "say Siema wszystkim!" "2" "HF&GL" "say Have Fun & Good Luck!" // mamy drugą opcję, po naciśnięciu będzie pisać "Have Fun & Good Luck!" "3" "GG" "say Good Game!" // trzecia opcja - po naciśnięciu wyskoczy na chacie "Good Game!" "4" "GS" "say KOCHAM WSZYSTKICH Z GANJASKILL.EU!!!" // czwarta i ostatnia opcja, po naciśnięciu wyskoczy podana treść } // klamrę stawiamy tutaj i mamy zakończoną podlistę Tak oto wygląda nasza lista:
     
     
     
     
    Czas na inne opcje może najpierw kupowanie broni.
    Tak, tak dzięki commandmenu można kupować swoje wyposażenie na starcie rundy! Niektórzy wolą bindować ale to też jest przydatne. Zawsze wolę mieć kilka wolnych klawiszy a kupować przez commandmenu albo ręćznie. Okej co będę pisać przejdźmy do rzeczy:
    "1" "POWIEDZ COS" { "1" "Siema wszystkim!" "say Siema wszystkim!" "2" "HF&GL" "say Have Fun & Good Luck!" "3" "GG" "say Good Game!" "4" "GS" "say KOCHAM WSZYSTKICH Z GANJASKILL.EU!!!" } "2" "BUY" // odpowiednio - opcja numer dwa, nazwa podana w cudzysłowiu { // klamra otwierająca listę podopcji "1" "GRANATY" "hegren;flash;flash;sgren" // podopcja numer jeden, nazwa "GRANATY", klikając - kupimy wszystkie granaty według komendy: //hegren - wybuchowy, flash - oślepiający, sgren - dymny. Samo wpisanie w konsoli np. hegren będą w strefie kupowania [buyzone], sprawi, że //jeżeli mamy wymaganą kwotę [300$] - zakupi nam granat wybuchowy. Każda broń ma odnośnik w komendzie, ażeby kupować dzięki komendom. //Na takiej zasadzie działa właśnie buymenu, tak to znajdujące się klasycznie pod klawiszem "b". Jak widzicie, żeby kupić 2x flesza, musiałem użyć //dwa razy komendy. Teraz wyjaśnię do czego służy znak ";" [średnik]. Otóż dzięki niemu możemy oddzielić jedną komendę od drugiej, gdyż napisane //razem, nie zadziałają. Jest komenda na kupienie granatu wybuchowego, oddzielam ją średnikiem, robię spację i piszę kolejną - na flesza. Dzięki //średnikowi można w jednej opcji uzyć kilku komend } // klamra kończąca listę Jak wygląda to w menu:

     
    Co się stanie po kliknęciu w podopcję "GRANATY"?
     
    Granaty są, nawet nie było mnie stać na wszystkie więc gra mnie poinformowała o tym napisem na środku ekranu, jak w przypadku zwykłego kupowania. Może teraz rozwińmy naszą opcję "BUY", usuwamy ostatnią klamrę:
    "1" "POWIEDZ COS" { "1" "Siema wszystkim!" "say Siema wszystkim!" "2" "HF&GL" "say Have Fun & Good Luck!" "3" "GG" "say Good Game!" "4" "GS" "say KOCHAM WSZYSTKICH Z GANJASKILL.EU!!!" } "2" "BUY" { "1" "GRANATY" "hegren;flash;flash;sgren" "2" "AWP" "awp" // widzimy podopcję nr.2 nazwa "AWP", i za pomocą komendy po kliknięciu i posiadaniu gotówki [4750$ bodajże] otrzymujemy w //nasze ręce karabin snajperski AWP "3" "AMMO" "primammo; secammo" // podpocja nr.3, nazwę widać - jak można się domyślić za pomocą tego kupujemy amunicję. Mamy dw typy //amunicji ta do pistoletów i ta do broni zwykłych, primmary ammo czyli amunicja pierwsza - do karabinów, a secondary ammo czyli amunicja //druga - do pistoletów. Łatwe do pojęcia. } // zamykamy listę klamrą Tak wygląda nasze menu, pod opcją nr.2:

     
     
    Jak widać. W commandmenu można wykorzystać wszystkie komendy, można się rozłączyć z serwerem jednym kliknięciem za użyciem komendy "disconnect", można reconnectować - komenda "reconnect". Mozna jako admin zmieniać mapę, odpowiednio jako admin na serwerze, bądź na "New Game".
     
     
    Podopcje można tworzyć w nieskończoność.
    Znaczy no - nie w nieskończoność, a tyle ile nam ekranu starczy, hehe. Podam przykład:
    "1"Opcja1" { "1" "Opcja2" { "1" "Opcja3" { "1" "Opcja4" { "1" "Opcja5" { //<----------------------------------------------------| "1" "Opcja6" // | { //<------------------------------| | Ta do tej i tak dalej, i tak dalej "1" "NIESPODZIANKA"// | Ta klamra do tej | } //<------------------------------| | } //<----------------------------------------------------| } } } } // KLAMER NA KOŃCU WIDAĆ JEST 6 ODPOWIEDNIO DO ZAMKNIĘCIA Patrzcie tu wyżej. // ROZUMIECIE TĄ LOGIKĘ ?! Tak to będzie wyglądało:
     
    Jak widzicie. TYLKO PAMIĘTAĆ O ILOŚCI KLAMER! Bo to jest NAJWAŻNIEJSZA opcja. Zła ilosć lamer - nie wyjdzie.
     
     
     
     
    Zanim skończę chciałbym wyjaśnić jedną ważną rzecz bardzo przydatną przy edycji commandmenu a może i nawet potrzebną.
     
    Mowa tu o "messagemode".
    Czymże jest messagemode? Jest to tryb pisania, chatowania bądź "wiadomości". O co chodzi? Jeżeli np. chcesz zmienić mapę podczas rozgrywki w "New Game", możesz użyć komendy "changelevel". Teraz są 3 opcje na to:
    a) normalnie w konsoli
    changelevel nazwa_mapy np. changelevel de_dust2 poprzez kliknięcie w commandmenu, wystarczy zrobić listę:
    "1" "MAPY" // tworzymy opcję { // klamra otwierająca listę "1" "dd2" "changelevel de_dust2" // zmiana na dd2 "2" "inferno" "changelevel de_inferno" // zmiana na inferno "3" "nuke" "changelevel de_nuke" // zmiana na nuke'a "4" "train" "changelevel de_train" // zmiana na traina } // klamra zamykająca listę c) i tu wykorzystamy messagemode w comandmenu, tworzymy opcję:
    "1" "ZMIEN MAPE" "messagemode changelevel" Kiedy klikniesz w taką opcję będzie to tak wyglądało w prawym górnym rogu ekranu:

     
    Wystarczy wpisać tam nazwę mapy na którą chcemy zmienić! Na tym polega messagemode, to całą jego idea. Można go użyć nawet w przypadku amx_kick. To by było tak:
    messagemode amx_kick Po wpisaniu takiej komendy, lub kliknięciu w commandmenu wystarczy wpisać nick gracza którego chcemy kicknąć! Jednak messagemode działa tylko z komendami jednowartościowymi. Znaczy działa, ale bezużytecznie w większości przypadkach. O czym mówię? Na przykład ban przez amx. Trzeba podać tam nick, czas, i powód. Prawdopodobnie podałbyś tylko nick a czas wybrałoby zero [perm], i bez powodu. Jednak mimo wszystko messagemode to przydatna rzecz i trzeba o niej pamiętać.
     
     
    To koniec!
    Mam nadzieję, że w jakimś stopniu przybliżyłem wam tajniki commandmenu. Tak wiem, że długie ale warto przeczytać [chyba]. O zgodę na kopiowanie do mnie na PW.
     
     
    PORADNIK W PEŁNI ZROBIONY PRZEZE MNIE, WRAZ ZE SCREENAMI !!
     
     
    Link do mojego commandmenu:  http://www.speedyshare.com/NcVKr/commandmenu.txt
  8. Upvote
    reddStick reacted to Sylwia :D in rezygnacja blow   
    Blow Blow spokojnie przemyśl to jeszcze bo jesteś spoko gość , pomyśl i jutro powiesz co postanowiłeś
  9. Upvote
    reddStick reacted to Odpalony in rezygnacja blow   
    wez wytrzeźwiej i przejrzyj forum jutro ...
    na trzeźwo chyba tego nie pisałeś ...
  10. Upvote
    reddStick reacted to Kaster in Zmiana RS   
    Poczekaj z tym trochę, dopiero było zmieniane ze świątecznych. Dajmy temu jescze chwilę.
  11. Upvote
    reddStick reacted to `mankej in mapki   
    jery - Gram na tym serwerze troche dłużej niż niż Ty, znam jego historie i chyba lepiej wiem, jak to tutaj funkcjonuje. Część mapek które zaproponowałeś są już na serwerze - i co? Nikt w nie nie gra... To chyba Ty nie pojmujesz...
    I masz racje - ilość map w mapcyklingu o niczym nie świadczy. Dodamy te marne mapki, które zaproponowałeś i nikt w nie nie bedzie grał, bo większość graczy woli mapy - które jak to Ty nazwałeś - są "oklepane".
    I opanuj kolego trochę wulgaryzmy, bo odnosze się do Ciebie w kulturalny sposób - Ty nie...
  12. Upvote
    reddStick reacted to Sylwia :D in mapki   
    Nie mam nic przeciwko za wgraniem assault
  13. Upvote
    reddStick got a reaction from jery in mapki   
    Mamy te mapy. A co do Assaulta bardzo mi się podoba
  14. Upvote
    reddStick reacted to RazeMozemy in Ktoś coś ? :(   
    Witam szukam piosenki która leci na serwerze po zakończeniu rundy brzmi mniej więcej tak :
    Rodzisz się tylko raz więc niczego nie żałuj jeśli masz płakać płacz jeśli kochasz to pocałuj tak mniej więcej tyle można znaleźć jej fragment wchodząc
    Folder z naszym cs->cstike->sounds->misc->ganjaskill->bf2->wrzesień 2013
    Jest to piosenka z nr 13.
  15. Upvote
    reddStick reacted to Zbysio in Cs 1.6 JailBreak   
    1. Serwer Publiczny: Tak
    2. Ilość Slotów: 18
    3. Hosting Serwera: Pukawka.pl
    4. Rodzaj Moda: JailBreak
    5. Lokalizacja Serwera: Warszawa
    6. Ilość posiadanych adminów: 8
    7. Link do Gametrackera: http://www.gametracker.com/server_info/193.33.177.93:27015/
    8. Jak długo posiadasz serwer: prawie rok 
    9. Kontakt GG: 49108580 / 38359308
     
    Witam, chciałbym zaoferować Wam nasz serwer Cs ustawiony na modzie JailBreak zapewne administracja może zastanawiać się dlaczego przyszliśmy właśnie  do tej sieci. Serwer posiadają długą historię, w której następowały zloty i upadki. Niestety brak wolnego czasu i ciągła zmiana właściciela doprowadziła do takiego a nie innego stanu rzeczy. Przyszliśmy tutaj w jednym celu:
     
    Wrócić do dawnej świetności u boku ganjaskill.eu Wierzymy w to że ewentualna współpraca przyniesie obustronne korzyści.
     
    Proszę o pozytywne rozpatrzenie naszego podania.
     
    Serdecznie pozdrawiam Zbysio
  16. Upvote
    reddStick reacted to Can'T ForGeT in Cs 1.6 JailBreak   
    Bardzo zachęcająco wygląda to, że serwer stoi rok. Adminów sporo, myślę, że nawet za dużo. Hosting dobry, sloty dobrze by było nabić do 21 chociaż.
    Jednak na serwerze gra mało ludzi. Jest wykupiony jakiś boost? Tak mi się wydaje
  17. Upvote
    reddStick reacted to Czaja' in Cs 1.6 JailBreak   
    Oczywiście że jestem za .
     
    Tyle godzin na nim przegrałem , będzie już ponad pół roku .
     
    Mam nadzieję że serwer zostanie przyjęty a ja zaczynam od piątku(o ile net pozwoli;)) z powrotem na nim grać .
     
    Jeszcze raz duże tak .
    Ps: trzeba w końcu do top 30 dobić już nie wiele brakuje .
  18. Upvote
    reddStick reacted to ZAVOREK in Cs 1.6 JailBreak   
    Wreszcie JB czego na ganji brakuje
     
    Wielkie TAk
  19. Upvote
    reddStick reacted to Sl1kz in Cs 1.6 JailBreak   
    JB to jest to, brakuję takiego moda na GS, jak najbardziej za ;d
  20. Upvote
    reddStick reacted to `mankej in Cs 1.6 JailBreak   
    Ode mnie masz WIELKIE TAK!
    Na Ganji zawsze brakowalo dobrego JB. Ten juz długo stoi, hosting taki jak potrzeba i bez przesady, ze nikt nie gra, bo widac, ze ma stalych graczy.
    Mam nadzieje, ze przyjmiecie ten serwer do naszej sieci
  21. Upvote
    reddStick reacted to Scorpion Flail in Cs 1.6 JailBreak   
    Serwera JB od dawna brakuje w Naszej sieci + dobra rekomendacja od Naszego stałego użytkownika.
     
    Spróbuję dać szansę.
     
    Serwer zostaje przyjęty, zapraszam do kontaktu.
  22. Upvote
    reddStick reacted to Scorpion Flail in Jak odtworzyć demko?   
    Demko możesz odtworzyć następującymi komendami (w cosnoli CS):
    viewdemo nazwa.dem playdemo nazwa.dem Osobiście korzystam z tej pierwszej.
    Aby odtworzyć demko, musi się ono znajdować w folderze cstrike. Nie zapomnij, że na końcu zawsze musi być podane rozszerzenie, tj. *.dem
×
×
  • Create New...