Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
2 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
3 SURF EASY 193.33.176.43:27015
4 SURF HARD 193.33.176.66:27035
5 5VS5 51.75.34.69:27015
6 5VS5 #2 54.38.143.81:27015
7 3MAPS 145.239.18.200:27030
8 ONLY DD2 54.38.49.144:27015
9 PAINTBALL 54.37.133.170:27015
10 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

szeczu

Użytkownik

1 Follower

About szeczu

  • Rank
    Silver I

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. szeczu

    odrzucona Propozycja

    Idąc dalej takim tokiem rozumowania to dojdziemy do wniosku, że najlepiej jest zrobić mapkę z pojedynczym boxem na środku i 2 spawny po przeciwnych stronach przy tym właśnie boxie... Jestem na tym serwerze od prawie roku [22 stycznia będzie rok], niewiele krócej jestem na nim adminem i wiem, że większość ludzi grających stale lub często bywających u nas narzeka na tych rushujących. Finalna decyzja i tak należy do właścicieli, jednak moim zdaniem zniesienie zakazu rushowania przyniesie więcej strat jak korzyści.
  2. szeczu

    odrzucona Propozycja

    Jestem przeciwny takiej zmianie. Po to mapy mają takie a nie inne dystanse respów od siebie, aby trenować aima na różnych odległościach, a nie podbiegać do respa oponenta i strzelać mu z przyłożenia. Jeśli ktoś chce sobie biegać z P90 to niech sobie idzie na jakieś FFA. Co do tego, że arena ma być dynamiczna to w pełni się zgadzam, ale granie dynamiczne nie wiąże się z podjeżdżaniem do respa przeciwnika i strzelania z metra. Na zwiększenie dynamiki gry wpływa czas trwania rundy, który według mnie powinien zostać skrócony o przynajmniej 10 sekund lub nawet więcej, bo nawet 15 sekund na arenę to i tak dużo. W ten sposób eliminujemy zarówno rushujących jak i kamperów. @dbk Stali gracze serwera będą bardziej zadowoleni z kolejnych stałych graczy prezentujących jakiś poziom, niż z fali silverów patrzących czy mają sznurówki dobrze zawiązane. Moim zdaniem taka polityka bardziej służy serwerowi niż szkodzi, słabi gracze i tak nie zostaną na serwerze, a Ci potrafiący coś pograć jak nie będą mieli konkurenta to w końcu też zaczną szukać innego miejsca z odpowiednim dla siebie poziomem. Na DM'ie to się można rozgrzać, a mapki warsztatowe z botami nie dają takich efektów jak gra z prawdziwym 'myślącym' oponentem. Tu nie chodzi stricte o sam aim na arenach, ale też o crosshair placement, prefire, analiza zachowań przeciwników, stylu ich gry itp. Przykładowo jak grasz konkretną mapkę ze stałym bywalcem to wiesz gdzie najczęściej wychyla albo co zrobi jak nie trafi i starasz się go kontrować. Rush czy kampienie nie daje żadnych efektów 'treningowych' na tego typu mapach.

Zapoznaj się z:

Regulaminy

Grupa Steam

FanPage

×
×
  • Create New...