Skocz do zawartości

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 FFA 145.239.236.138:27015
2 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
3 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
4 SURF EASY 193.33.176.43:27015
5 SURF HARD 193.33.176.66:27035
6 5 VS 5 193.33.176.73:27080
7 RETAKE 145.239.18.200:27030
8 FFA + CS:GO MOD 193.33.177.114:27015
9 ONLY DD2 193.33.176.109:27015
10 COD MOD 4001 193.33.177.147:27015
11 DEATHRUN 193.33.177.87:27136
12 PAINTBALL 193.33.176.251:27015
13 ZOMBIE PLAGUE 193.33.177.51:27105
14 DEATHMATCH 31.186.83.188:27151
15 TEAMSPEAK 3 5.196.210.216:10194

Pukawka.pl

erw!N

Admin [DD2]
  • Zawartość

    85
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

erw!N wygrał w ostatnim dniu 4 Luty

erw!N ma najbardziej lubianą zawartość!

4 obserwujących

O erw!N

  • Ranga
    Silver Elite
  • Urodziny 08.08.1994

Profile Information

  • Płeć
    Męska
  • Miejscowość
    Biała Podlaska
  • Zainteresowania
    anestezjologia

Dodatkowe informacje

  • Nick z gry
    erw!N.

Ostatnio na profilu byli

461 wyświetleń profilu
  1. tak !opanowana, bezkonfliktowa, dobre gt, rozpoznawalna przez wszysrkich
  2. Dobry

    Hejka! Zapraszam na dd2
  3. Siemano Wszystkim

    Siemka ! @Flaku ciesz się tym widokiem zapewne często tego nie ujrzysz
  4. Jak dla mnie pomysł całkiem spoko @PoPus a pokaz mi gdzie jest napisana taka informacja aby gracze mogli to zrobic ?
  5. Witajcie

    Siema @Flakudaj zesz spokój a jak 90% wita się tutaj na forum
  6. witam

    Siema
  7. odbanowany Ban za reklame

    Kubus zastosuj się może do wzoru i napisz dokładna godzinę itp... aby mogli sprawdzic demko czy faktycznie bylo tak jak piszesz:) nikt z całego dnia demek nie będzie przeglądał xd
  8. Czyżby 26 lat :> @Tresor nie badz zazdrosny..... co chciales vipa na 2 miesiace ?!
  9. odrzucona Propozycja granatów

    Ja na nie. Osobiście nie podoba mi się to, takie bajery to bardziej na ffa a nie przy naszym klasycznym dd2:)
  10. @[email protected] historie moich banow i zobacz czy ktoś dostał Bana za kampienie ? No proszę cię człowieku, za siedzenie na respie Tt po 1;25 owszem (zakładka bany cs 1.6, bo moze nie wiesz gdzie jest historia banow ) @[email protected] wiem czy Ty teraz żarty sobie robisz czy twój poziom IQ jest tak niski. 1. Piszesz ze nie widzisz moich wiadomości, które są tuż pod twoimi co ci udowadniam i milczysz na to. 2. Piszesz ze kampie na respie co jest kłamstwem i ci to udowadniam, znowu milczysz. 3. Piszesz ze daje bany zwykłym graczom za kampienie, odpisuje ci i mówię jak możesz to sprawdzic. Lecz ciebie to już nie obchodzi... A w ostateczności twoja skarga nawiązuje do ostateniego Bana ? Coś jeszcze ? Hahahahhaha, człowieku zmądrzejesz kiedyś ? Bo blaznisz się w tym momencie strasznie
  11. Pierwsza sprawa: nie byłem na respie, tylko czekałem przed górnym aż osoba z paką do mnie dojdzie, pisząc skarge staraj sie nie kłamać bo na demku wszystko dobrze bedzie widać i tak. Druga sprawa: głupio piszesz do mnie to ci głupio odpowiadam.(co ci napisałem po to twoich pytania ale tego już z konsoli nie wstawiłeś) @[email protected] pobierz sobie demko z naszego forum, zapraszam do nauki obsługi forum. Ja tobie tłumaczyłem ? o widzisz, nie przypominam sobie. Koncze z toba dyskusje bo jeszcze wielu ciekawych informacji sie zapewne z twoich baśni i bajek dowiem o sobie tutaj mozesz sobie zobaczyc co odpisałem ci chwile po twojej wiadomosci bo przeciez nie widziałes tego^^. Dziekuje za twoja opinie i troskę o serwer (Tak na marginesie staraj się kłamać troszeczkę lepiej bo troche to irytujące sie robi
  12. Na tak. GT przyzwoite, bezproblemowy, dobry poziom gry.
  13. Skarga na Flaku

    Całą sytuacje widziałem był gracz z dopisanym adresem strony w nicku i flaku chciał jego wywalić(tak mi powiedział) a że twój nick był blisko tamtego gracza to przez przypadek ty dostałeś kicka podkreślam kicka. Po czym wszedłeś znowu na serwer i zostałeś od razu przeproszony przez Flaku dwukrotnie chyba nawet. Nie dramatyzuj kolego nic nie straciłeś staty miałeś dalej takie same jak wcześniej. A jak napisałeś ze bedzie skarga to co mial flaku ciebie prosic bys tego nie robil, ja również napisałem abyś pisał skarge bo wszystko widziałem, Daj spokój chłopie Skoro czujesz się tak bardzo urażony to ja ciebie również przepraszam abyś poczuł się lepiej

Zapoznaj się z:

Regulaminy

Grupa Steam

FanPage




×