Jump to content

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
2 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
3 SURF EASY 193.33.176.43:27015
4 SURF HARD 193.33.176.66:27035
5 3MAPS 145.239.18.200:27030
6 1VS1 ARENA 54.38.205.228:27015
7 5VS5 54.38.49.149:27015
8 ONLY DD2 54.38.49.144:27015
9 PAINTBALL 54.37.133.170:27015
10 FFA 193.33.177.109:27015
11 TEAMSPEAK 3 ts3.ganjaskill.eu

Modliszka Skurwysyńska

Weteran

Modliszka Skurwysyńska last won the day on May 27 2015

Modliszka Skurwysyńska had the most liked content!

About Modliszka Skurwysyńska

  • Rank
    Silver Elite Master
  • Birthday 04/20/1889

Profile Information

  • Płeć
    Męska

Dodatkowe informacje

  • Nick z gry
    JB RIP [*] [*] [*]

Recent Profile Visitors

5604 profile views
  1. czaki dlaczego odchodzisz czemu :( zanim odejdziesz powiem tyle WYPIERDALAJ KURWA
  2. Lewy z policji i pijak Mateo powiem tyle WYPIERDALAJ KURWA XD Ps Carry to bot kurator to debil japoniec to cwel
  3. Szkoda że rezygnujesz no to elo widzimy się na ts'ie i dalej robimy zadymy :p Ps nie szkoda mi tego leszcza żart
  4. Na tak kolejny admin się przyda na tsie Gołąbek :p Aktywny na tsie Dogaduje się z ludźmi lel
  5. Na tak Wariat Prawilna morda,pomocny,doświadczony chłopak ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  6. Oczywiście amerykan że na tak prawilna morda,dogaduje się z ludźmi(chyba) zawsze trzeźwy, aktywny na tsie
  7. Na tak Prawilna Morda :P Aktywny na tsie Coś tam umie robić na tsie (chyba)
  8. Previous nie oceniaj mnie nie posiada własnego kanału na ts'ie (na którym była akcja należy do kuratora :) ) A zaczęli się obrażać w czasie gry (graliśmy z nim w lol) bo jednemu nie szło (typowe) Kazałem przestać z wyzywaniem grożąc im banem a nie oceniaj mnie jak to on mam wy***** w bana i dalej leci z tematem więc ban Po banie pisze do mnie "dawaj perma ****** mam w to wy****** w tego bana"
  9. Payday 2 (Na Zawsze) http://store.steampowered.com/app/218620/PAYDAY_2/ Za Darmo do czasu wyjścia Ultimate Edition \ Nieaktualne
  10. xD dobre sam się prosiłeś o perma po dostaniu bana na 1 dzień i podobno masz gdzieś perma ale ok "Przyszedł ktoś" ciekawego kto mógł przyjść hmm carry potter dlaczego nie na piszesz że to on przyszedł "odezwał się nie tak jak trzeba ,odpowiedziałem mu tym samym a Jin Mo-Ri stwierdził że mi trzeba dać bana po czym dostałem go pernamentnie" xD serio inaczej to wyglądało obaj się wyzywaliście i jechaliście po sobie (w tym czasie graliśmy w lola ja/carry i nie oceniaj mnie) że ten nafeedował że ten troluje że ten jest debilem itp w pewnym momencie wkur**** mnie to i kazałem wam przestać carry się uspokoił w porównaniu do ciebie przez to dostałeś bana na 1 dzien żebyś się ogarnął z tym wyzywaniem po czym piszesz mi żeby ci zmienił na perma więc dostałeś co chciałeś xD
  11. Sprzedam Konto z cs go link do profilu http://steamcommunity.com/profiles/76561198333075853/ Konto bez rangi sprzedam za 20 zł przelewem Także Sprzedaje konto na uplay'u(Ubisoft) z Tom Clancy's Rainbow Six Siege za 40 zł przelew ss http://www117.zippyshare.com/i/PsVzlYev/3036/uplayTomClancy.png zainteresowanych pisać na pw Kontakt Steam http://steamcommunity.com/profiles/76561198148832674/ Forum/Ts3
  12. No to mi się podoba właśnie o to chodzi MAM KOLEJNY DOWOD NA KURATORA TO PSYCHICZNY WIEC WKLEJAM JEGO ZDJĘCIEM
  13. Twój nick z TS3:Lumi Nick użytkownika/admina oskarżonego:KURATOR Data zdarzenia:01.04.17 Opis całej sytuacji:NIE TRZEBA OPISYWAĆ SYTUACJI BO TO KURATOR Dowody/uzasadnienie:Dowodów nie mam więc stawie zdjęcie kuratora,zadymke i kilka gifów xD
×
×
  • Create New...