Skocz do zawartości

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 ARENA 1 VS 1 145.239.236.138:27015
2 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
3 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
4 SURF EASY 193.33.176.43:27015
5 SURF HARD 193.33.176.66:27035
6 5 VS 5 193.33.176.73:27080
7 RETAKE 145.239.18.200:27030
8 FFA + CS:GO MOD 193.33.177.114:27015
9 ONLY DD2 193.33.176.109:27015
10 COD MOD 4001 193.33.177.147:27015
11 DEATHRUN 193.33.177.87:27136
12 PAINTBALL 193.33.176.251:27015
13 ZOMBIE PLAGUE 193.33.177.51:27105
14 SOCCERJAM 193.33.177.13:27105
15 JAILBREAK 137.74.1.230:27050
16 TEAMSPEAK 3 5.196.210.216:10194

Venom ★

Admin [ARENA 1 vs 1]
  • Zawartość

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Venom ★ wygrał w ostatnim dniu 11 Październik

Venom ★ ma najbardziej lubianą zawartość!

6 obserwujących

O Venom ★

  • Ranga
    Silver IV
  • Urodziny 10 Listopad

Dodatkowe informacje

  • Nick z gry
    Venom

Contact Methods

  • Website URL
    http://steamcommunity.com/id/vienomek/
  • Skype
    Nope
  • Gadu-Gadu
    TALKU-TALKU

Ostatnio na profilu byli

608 wyświetleń profilu
  1. Czego teraz słuchasz.

    https://www.youtube.com/watch?v=HE4DJTcMqCU
  2. Pierwsza Mapa

    Początki CS:GO, d_dust <3 AWP pierwszy kill XD
  3. Dziś piątek, jutro sobota. Piszę bo jak film się urwie,to żebym pamiętał xDD 

    1. Goskul

      Goskul

      jak ty abstynent

    2. Venom ★

      Venom ★

      taa, chyba nie xD W sumie, nie było tak źle... szkoda. XD

  4. Klawisze 1-3 wolne od glosowania na mapy

    Osobiście nie mam problemu z "przypadkowym" wybraniem mapy, zresztą jeśli już źle wybierzemy, to zawsze pozostaje opcje !revote. Na NIE.
  5. V Plebiscyt Ganjaskill.eu

    1.Najlepszy admin CS:GO: @Golab_6662.Najlepszy admin CS 1.6: @previous3.Najaktywniejszy admin: @Cold :vv4.Najlepszy Opiekun Serwera: BRAK5.Najbardziej pracowita osoba: @dbk6.Największy lizus: @Psychiczny<337.Najbardziej kulturalna osoba: @COYG8.Największy analfabeta: @Kamil.R9.Najbardziej wpływowa osoba: @Glykypikron10.Najspokojniejsza osoba na sieci: BRAK11.Osoba z najlepszymi ripostami: BRAK
  6. Valve wraz z community cs:go pragną doszlifowywać odświeżonego Dust'a. Skutkiem czego jest kolejny patch. Ostatnio deweloper gry wprowadził sporo zmian, teraz jest ich o wiele wiele więcej. Najbardziej treściwe zamieszczam poniżej. Lista zmian: naprawiono pixelwalk na B w okolicy samochodu naprawiono pixelwalk na spawnie terrorystów poprawiono kolor nieba przesunięto słup elektryczny na A naprawiono miejsce do skanowania na platformie na A naprawiono miejsce do skanowania na zewnątrz długiej naprawiono model skrzyni na spawnie CT zablokowano możliwość używania mołotowa ze spawna CT na graczach znajdujących się na shorcie poprawiono skybox nad shortem A, dzięki czemu można tam teraz rzucać granaty wybuchowe z drzwi na długiej zaktualizowano niektóre arabskie znaki zaktualizowano stary model skrzyni w tunelach na B usunięto modele na catwalku, które gracze omyłkowo uznawali za głowę innego gracza przesunięto zielone linie znajdujące się na budynku na catwalku przesunięto palmę, która odwracała uwagę graczy wchodzących na shorta A dachom budynków nadano odpowiednią kolizyjność poprawiono wartość koloru na samochodzie, by poprawić widoczność graczy poprawiono skrzynie na zewnątrz długiej i przesunięto nawis naprawiono małą lukę w oknie , która pozwalała widzieć to, co znajduje się za oknem model nowej bramy łukowej do tuneli duplikuje się z każdą wewnętrzną kolizją otwierającą samochód znajdujący się na zewnątrz długiej został przesunięty naprawiono kątową drewnianą klamrę znajdującą się w oknie naprawiono bug oświetlenia na modelu okna na B przesunięto drzwi do wewnątrz i usunięto zacienioną przestrzeń obok budynku w kolorze brzoskwiniowym na A naprawiono spowolnienie poruszania się związane z chodzeniem bardzo blisko ściany na spiralnych schodach w tunelu naprawiono błędy skanowania związane z rekwizytami znajdującymi się na B kolumna w tunelach została przesunięta tak, by ułatwić poruszanie się drewniane rusztowanie na B zostało przesunięte w górę naprawiono betonowe schody, którym brakowało tylnej strony naprawiono odbicie lustrzane znaku stop na spawnie terrorystów zmieniono kolor beczek na środku źródło: cybersport.pl oraz blog.counter-strike.net
  7. chrisN - Moje mapy

    Co do map 1v1, jeśli chcesz aby były one dodawane na serwery, to musisz dodać więcej aren minimum 12. Co do awp nie wypowiem się :P.
  8. Aktualizacja - 13.10.17

    Czy ja wiem, na razie jest w wersji Beta. Dziena! ;)
  9. Jasne, że wiem Ne... (XD) Witaj i baw się dobrze! :D
  10. Avatar dla Venoma [gif]

    Dziena! /cl
  11. Minionej nocy Valve wypuściło aktualizację bety CS'a. Deweloperzy gry cały swój czas poświęcili przede wszystkim na wprowadzania poprawek dla odświeżonego de_dust2, które znaleźli zarówno oni, jak i osoby, które od kilku dni testują nową wersję kultowej mapy. Lista wprowadzonych poprawek prezentuje się następująco: poprawiono schody w tunelach na B naprawiono błąd, który sprawiał, że granaty wybuchowe nie przelatywały przez okno poprawione kolizyjność wyeliminowano miejsca, w których mogła utknąć bomba podwyższono model worka z mąką na A poprawiono napisy na znakach w języku francuskim naprawiono górę budynku na B, przez którą podsadzeni zawodnicy mogli spoglądać naprawiono budynek na długiej, przez który gracze mogli wrzucać granaty wybuchowe i flashe model terrorysty ma teraz jednolity kolor skóry ponownie dodano możliwość wchodzenia na skrzynie na spawnie CT (chodzi o te lewe, gdy wychodzimy z CT) poprawiono geometrię wystającej części budynku przy rampie CT i na galerii tak, by nie blokowała graczy ulepszono model drewnianych drzwi z B usunięto gruz, w którym gracze mogli ukryć podłożoną bombę źródło: cybersport.pl oraz blog.counter-strike.net
  12. Avatar dla Venoma [gif]

    @@dbk nic się nie stało ;) Spokojnie, nie chcę go jak najszybciej, byleby był fajny :D
  13. Poniższe zmiany zostały wprowadzone do “1.36.0.7-rc1” CS:GO Beta. [GAMEPLAY] Dodano odświeżoną wersję mapy de_Dust2 Ulepszono nawigację botów na mapie de_Nuke. [AUDIO] Dodano unikalne dźwięki do lądowania na wszystkich większych powierzchniach. Dodano unikalne dźwięki do podnoszenia granatów, broni i ammo. Dodano unikalne dźwięki uderzeń kul w pojazdy oraz bariery. Wyrównano głośność music kitów, tak aby pasowały do dźwięków z gry. Ulepszono rozdzielczość i jakość algorytmu HRTF. Dodaję również film z odświeżonego Dust'a. źródło: blog.counter-strike.net/index.php/category/updates/
  14. było do 1k teraz liczymy do 10 k

    12 Ogólnie to raczej niemożliwe.
  15. witam

    Witaj! ^_^

Zapoznaj się z:

Regulaminy

Grupa Steam

FanPage

Polecani:

CSSetti.pl

Pukawka.pl

MasterCS.pl


×