Skocz do zawartości

Nasze Serwery

ID Gra MOD Monitoring IP Serwera GameTracker HLTV Dołącz Sklep
1 FFA 145.239.236.138:27015
2 DEATHMATCH 145.239.236.136:27015
3 ONLY AWP 193.33.176.67:27145
4 SURF EASY 193.33.176.43:27015
5 SURF HARD 193.33.176.66:27035
6 5 VS 5 193.33.176.73:27080
7 RETAKE 145.239.18.200:27030
8 FFA + CS:GO MOD 193.33.177.114:27015
9 ONLY DD2 193.33.176.109:27015
10 COD MOD 4001 193.33.177.147:27015
11 DEATHRUN 193.33.177.87:27136
12 PAINTBALL 193.33.176.251:27015
13 ZOMBIE PLAGUE 193.33.177.51:27105
14 SOCCERJAM 193.33.177.13:27105
15 JAILBREAK 137.74.1.230:27050
16 DEATHMATCH 31.186.83.188:27151
17 TEAMSPEAK 3 5.196.210.216:10194

Tablica liderów


Popularna zawartość

Pokazuje zawartość z najwyższą reputacją 30.12.2017 we wszystkich miejscach

  1. 4 punkty
    Gdzieś na TS'ie : MasujTurboPtysia<3:" Ooo mam kanapke z pasztetem!" dbk:"Ooo ty kanibalu!" LukaSH^^":Jaki kanibalu, przecież pasztet to nie człowiek."
  2. 3 punkty
    dbk : "No juz grubo po dziesiątej ide już siema" 15 sek później wrócil "hahaha żartowałem myślałem,że cie nie będzie sidu jak wróce"
  3. 2 punkty
    dbk

    Najlepsze cytaty GanjaSkill

    @TaFF_: Ty dbk spierdalaj kurwa od mojego mięsa kurwa! @dbk: Jak to leci na cytaty XD @TaFF_: Bo pierdolisz o tym jebanym mięsie 3 dzień z rzędu. Już dawno zeżarte, wysrane i spłukane do kibla, bo zamrażalka się spierdoliła, a Ty dalej kurwa o tym jebanym mięsie. To niezły TaFF xD
  4. 1 punkt
    FREESTYLER2115

    propozycje map freestyler

    Proponowane mapy a Wy zdecydujcie jakie to Waszym zdaniem "małe" a jakie "duże" : 1) 3d_aim_nuke https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2987/ 2) aim_irus https://maps.cs-bg.info/maps/cs/3007/ 3) aim_deagle_fiesta https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2975/ 4) aim_dust https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2071/ 5) aim_crazyjump https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2537/ 6) aim_cbblex https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1526/ 7) de_abaddon https://maps.cs-bg.info/maps/cs/3025/ 8) de_inferno2se https://maps.cs-bg.info/maps/cs/2644/ 9) de_cpl_mill_32 https://maps.cs-bg.info/maps/cs/1791/ 10) cs_italy2 https://maps.cs-bg.info/maps/cs/122/
  5. 1 punkt
    dbk

    Sygnaturka

  6. 1 punkt
    dbk

    Podanie o Admina [TS3] by Dzwiek

    Osobiście Cię nie znam, aczkolwiek na TS'ie Cię widzę praktycznie dziennie. Jak dla mnie można dać szansę. @EDIT Użytkownik rozdaje -rep ludziom, którzy negatywnie się wypowiedzieli, co sprawia, że również zmieniam zdanie. Nie potrzebujemy tutaj takich... JESTEM NA NIE
  7. 1 punkt
    Elita33

    Głosuj na serwer FFA

    414.
  8. 1 punkt
    dbk

    Głosuj na serwer FFA

    Podbicia 413 Dodatkowo przedłużyłem status VIP dla tego serwera na liście o okres 2 miesięcy
  9. 1 punkt
    Kamil.R

    Głosuj na serwer FFA

    Podbicia 411
  10. 1 punkt
    dbk

    Głosuj na serwer FFA

    Podbicia 407
  11. 1 punkt
    Elita33

    Głosuj na serwer FFA

    405.
  12. 1 punkt
    L 12/17/2017 - 21:49:38: [adminchat.amxx] Chat: "therollingjoints<1553><STEAM_0:0:28179895><>" chat " czemu na zebraniu nie byles?? przedstawialem sie:D" L 12/17/2017 - 21:49:54: [adminchat.amxx] Chat: "odpalony<1577><STEAM_0:0:29475987><>" chat " chlpie ja na forum zr ok nie bylem xd" L 12/17/2017 - 21:50:01: [adminchat.amxx] Chat: "therollingjoints<1553><STEAM_0:0:28179895><>" chat " ha ha" L 12/17/2017 - 21:50:07: [adminchat.amxx] Chat: "therollingjoints<1553><STEAM_0:0:28179895><>" chat " to degradacja:P:P" L 12/17/2017 - 21:50:13: [adminchat.amxx] Chat: "odpalony<1577><STEAM_0:0:29475987><>" chat " mnie sie nie da" L 12/17/2017 - 21:50:25: [adminchat.amxx] Chat: "therollingjoints<1553><STEAM_0:0:28179895><>" chat " czemu??" L 12/17/2017 - 21:50:29: [adminchat.amxx] Chat: "odpalony<1577><STEAM_0:0:29475987><>" chat " mam admina na stale. od 5 alt " L 12/17/2017 - 21:50:31: [adminchat.amxx] Chat: "therollingjoints<1553><STEAM_0:0:28179895><>" chat " jak sie chce to sie da xD" L 12/17/2017 - 21:50:31: [adminchat.amxx] Chat: "odpalony<1577><STEAM_0:0:29475987><>" chat " Lat" W dniu dzisiejszym @Odpalony zostaje zdegradowany z rangi multi admina. A jednak się da..
  13. 1 punkt
    McKay

    Najlepsze cytaty GanjaSkill

    'Zaraz jak poklikam to forum to mnie na zawsze zapamięta' ~ Glykypikron
  14. 1 punkt
    COYG

    Najlepsze cytaty GanjaSkill

    Japoniec podczas grania w jakąś grę: "Ale jestem słabym..." Psychiczny: "...debilem"
  15. 1 punkt
    *R3K!N*

    Najlepsze cytaty GanjaSkill

    AjsoN:" [email protected] gdybyś był baranem to jebałbyś owce?" [email protected]:"Ale ja jestem baranem" Brawo za dystans do swojej osoby [email protected] :D
  16. 1 punkt
    LukaSH^^

    Najlepsze cytaty GanjaSkill

    Napalm - "Tfu kurw*a" AjsoN - "Chuj* widzę" [email protected] - "Co pluje na Ciebie?" AjsoN - "Tfu kurw*a" Ciekawa rozmowa podczas gry w Warfece.
  17. 1 punkt
    *R3K!N*

    Najlepsze cytaty GanjaSkill

    "Ja tam czuję Sida na jajach."~Ajson
  18. -1 punktów
    JNX

    Rezygnacja

    Cześć. Informuje, ze z powodow wlasnych musze zrezygnowac z pelnionych funkcji. Na forum raczej nie bede przebywac Z fartem
  19. -1 punktów
    Golab_666

    Podanie o Admina [TS3] by Dzwiek

    Kim ty w ogóle jesteś ??? Jestem codziennie na ts a nic o tb nwm ... Na NIE.
  20. -1 punktów
    Wzór: Imię: Damian. Wiek: 20. UNIQUE_ID: q7kv3YR8eLw93IFi7AeOZ7cup8s= Ogólne doświadczenie w byciu Serwer Adminem: Yyyy jako admin nic więcej nie potrzebuję niż banowanie,kick,dodawanie rang to jest pikuś, miałem na innej sieci vps postawionego na net-speak, ale oddałem go kumplowi jak tutaj przeszliśmy na tą sieć, po za tym ogarniam permisje tak 7/10 potrafię również dodawać nboty na serwer. Dlaczego chcesz tę posadę: Rekrutacja jest on to można spróbować. Doświadczenie posiadam, siedzę dużoo na komunikatorze, dobrze porozumiewam się z graczami. Oświadczasz znajomość regulaminów: Tak. Niespełnienie jednego czy dwóch z wymagań nie przekreśla szans na przyjęcie!

Zapoznaj się z:

Regulaminy

Grupa Steam

FanPage




×